Ernst & Young מרחיבת את השימוש ברשתות חברתיות כדי למשוך את בני דור ה-Y

ב-Ernst & Young,ׁאחת מהחברות הפיננסיות הגדולות בעולם, עד סוף 2011  60% מהעובדים (בארה"ב) יהיו בני דור ה-Y. החברה הבינה שעליה לשנות את האסטרטגיות לניהול כח-האדם שלה, כדי להישאר אטרקטיבית בעיני מועמדים חדשים לעבודה ובפני עובדים קיימים.

הנה כמה דוגמאות מהפעילות של החברה, שהיא בהתאמה להעדפות של דור ה- Y:

פייסבוק-

Ernst & Young  הייתה בין השירותים המקצועיים הראשונים, אשר הקימו עמוד קריירה בפייסבוק ב-2006 . Ernst & Young  עדיין ממוקדת בשימוש נרחב בפייסבוק לצרכיה עם יותר מ- 50,000 אוהדים בעמוד הקריירה שלה!!

טלפונים ניידים-

במחקר שוק שעשו Ernst & Young נמצא שלמעלה מ-50% מקהל היעד שלהם לגיוס עובדים ציינו, שהם ירצו לקבל מידע על משרות פוטנציאליות לטלפון הנייד שלהם. לכן, הושק גם אתר קריירה המותאם לטלפונים ניידים, והחברה תקיים באתר זה חידון מאתגר לקהל המועמדים הפוטנציאליים שלה- מה שימשוך אליו עוד תנועה של אנשים ועובדים לעתיד של החברה.

טוויטר-

אחת מהעובדות החדשות בחברה "מצייצת"/שולחת הודעות בטוויטר מדי יום על החוויות שלה מהעבודה ב- Ernst & Young. החברה מברכת על כך.

תרומה לקהיליה-

פרס בן 10,000$ ינתן ל-3 צוותים, אשר יגישו את ההצעות הטובות ביותר לאיך להשפיע לטובה על הקהיליה שלהם.

ניידות/גיוון בעבודה-

 Ernst & Young הבינו שהמתמחים הצעירים שלהם, בני דור ה Y, בעלי שאיפה לקריירה בינלאומית ולמוביליות בעולם העבודה, ולכן השיקה תוכנית ובה משימות מעבר לים, שבהן יוכלו לקחת חלק גם המתמחים הצעירים.

אז הנה דוגמא לחברה פיננסית ותיקה, שאולי פעם הייתה נתפסת כשמרנית, בעוד שלפחות בכל הנוגע לגיוס ולשימור עובדים היא חדשנית, ופועלת כדי להגביר את האטרקטיביות שלה בעיני מועמדים פוטנציאליים, בני דור ה-Y, שיתפסו יותר ויותר נתחים מעולם העבודה בעתיד הקרוב. Ernst & Young הבינה שעליה להיות נוכחת "בזירות התקשורת" (פייסבוק, טוויטר, פנדורה- הרדיו האינטרנטי, טל' ניידים ועוד) ובהם דור ה-Y מבקר ומשתמש לעיתים קרובות (יש מביניהם שכמה וכמה פעמים במשך היום, ולפעמים במשך שעות רבות ביום), כך, שלמעשה, Ernst & Young  רתמה את המדיה החברתית לצרכיה.

נראה לי שהיא יכולה לשמש מקור השראה לעוד חברות רבות. מה דעתכם?

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *